reklama

Dalsi zacaatek..:D

Dneska som konecne zacala pracovat na Bewerbungoch (teda ak viete o co ide:D) Kazdy kto vide 10tu triedu si musi posielat listy a prilozenu kopiu pasu a CV, do takych odborov, kde by si chcel potom spravit Lehre (cize vyucit sa) a potom tam aj robit.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)
Obrázok blogu

Asik rpred mesiacom som dostala veeeela adries pre robenie s oblecenim, parfumami a topankami.
Tak som sa toho dneska chytila a zaslala som aj ja svoje bewerbungy ale zatial len do obchodov z oblecenim. Aj tak pochybujem ze s aniekto ozve. Ale treba dufat.

Minule soms tretla byvaleo spoluziaka, ktory podlal 250 takychto listov a ozvali sa dvaja..
Ja som dneska napisala 20, takze percento uspesnosti klesu ku bode mrazu, ale uvidime.
Snad sa mi trafi trosku stasticka.. :)...raz....

Dominika Blchova

Dominika Blchova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

complicated person :P Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu